17.3.09

Camiseta A02 - Brainstorming

Y així:

11 Responses:

Anónimo dijo...

A mi m'agrada mes el primer diseny i trobe que els altaveus li quedarien molt be

Anónimo dijo...

BIENNN ESTO SE MUEVE!!!!
a mi tambien me gusta mas el 1er diseño.
saludos.

Anónimo dijo...

Mágraden els dos disenys, pero vote per el primer....
Potser quede be lo dels altaveus... hi haurà que provar-ho!!

Anónimo dijo...

m'agraden els dos, però m'agrada més el fons del 2n que el del 1r.
au.

Anónimo dijo...

Jo preferisc el 1er.

Anónimo dijo...

HOLA A TOTS!!! EL PROPER DISSABTE DIA 4 DE ABRIL HI HAURA UN SOPAR, ENCARA NO ESTA CONFIRMAT EL LLOC EXACTE, PERÒ AIXI JA SABEU QUE NO HI HA QUE FER PLANS.

ENS AGRADARIA VORE LA PART DE DARRERE DE LA CAMISETA.

TROBEM QUE A LA FURGONETA LI FALTA LA MATRICULA I QUE PER EXEMPLE PER DAVANT PODRIA PODAR REPÚBLICA DE CAP BLANCH I PER DARRERE EL ANY O ALGO AIXI.

EL ANY ESTA MOLT CAMUFLAT, EIXE 09 EN EL LATERAL DE LA FURGONA ES MASA DISCRET.

FALTA QUE POSE ALTEA PER ALGÚN LLOC TAMBÉ.

PODRIES PROBAR EN EL PRIMER DISSENY PERO COL·LOCANT-LO MES CAP AMUNT.

AÇÒ SON ALGUNES DE LES IDEES QUE VAM PARLAR AHIR EN LA REUNIÓ PER A LA MUSICA I ADEMÉS TOT EL MON VA COINCIDIR EN QUE EL DISSENY LI HAVIA AGRADAT MOLT.

FINS PRONTE.


MARIA.

Anónimo dijo...

buenas, el sitio de la cena esta claro y confirmado. sera en el Chiringuito de cap blanch.
nos vemos, ciao.

Mansalva dijo...

Molt be..

Este cap de setmana encara que tinc bodorrio intentare dibuixar la part de darrere amb els canvis. També li ficaré el altaveus...a vorer que passa.

Mansalva dijo...

Ja he donat d'alta la pete...a vorer si s'anima açó...

PeTenera dijo...

Jo tb estic pel disseny 1.1. L'acera al costat de la furgo... No anem arreplegant a ningú més q dsp en les despertaes no ens els llevem del damunt... i podem acollonar-nos

PeTenera dijo...

Ah, i gràcies pel add Mansalva. Poden passar 2 coses: o que la comissió em rebaixe la quota q em queda per pagar (juass) por mi cara bonita (i no seria la 1ª en demanar-ho) o directament em desterreu d l'era (snif) per subversiva i toca-collons. Intentaré comportar-me.
;-)